Human Resource Management ဆိုသည်မှာ ……

Human Resource Management System (HRMS)

Organization တစ်ခု ဖြစ်လာပြီ ဆိုတာနဲ့ မိမိတို့ရဲ့လုပ်ငန်းအောင်မြင်ဖို့ မဖြစ်မနေအသုံးပြုရမယ့် System တွေလည်း လိုအပ်လာပါပြီ။
ဆိုတော့ ဘယ် System တွေက မိမိတို့ Organization အတွက် ယုံကြည်စွာ အသုံးပြုသင့်သလဲ ?  

အဲ့လို မေးခွန်းအတွက် ကျွန်တော်တို့ Global Connect Asia Co., Ltd. ကနေ  Human Resource Management System (HRMs)ကို အဓိကထုတ်လုပ်ထားပါတယ်။
မိမိတို့ Organization အတွက် Human Resource (Employee Management) တွေကို သင့်လျော်တဲ့ လူ့စွမ်းအားအရင်းမြစ်(Manpower) နဲ့ကျွမ်းကျင်မှု(Skill) ပိုင်းတွေကို မှန်မှန်ကန်ကန် စီမံခန့်ခွဲနိုင်ဖို့ Odoo HRMs က အရေးအကြီးဆုံး အခန်းဂဏ္ဍ တစ်ခုအနေဖြင့် ပါဝင်နေပါတယ်။
HRMS (Employee Management) တွေအများကြီး ရှိတဲ့ အထဲမှ Odoo HRMS အကြောင်းပြောပြချင်ပါတယ် ။  Odoo HRMS မှာ အဓိက Features (၃) ခု ရှိပါတယ်။
(၁) Management (စီမံခန့်ခွဲခြင်း)
(၂) Collaboration (ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း)  နှင့်
(၃) Data Integration (သတင်းအချက်အလက်ဆိုင်ရာများပေါင်းစပ်ခြင်း) တို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။
Management (စီမံခန့်ခွဲခြင်း) အပိုင်းမှာဆိုရင် အဓိက အချက် (၆) ချက်ရှိပါတယ်။

– Create Employee Profiles
  ဝန်ထမ်းတွေအတွက် ကိုယ်ရေးအကျဉ်းများကို စိတ်ကြိုက်ဖန်တီးနိုင်ခြင်း။

 Manage Contracts
  ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ အခြေအနေ၊ အလုပ်နဲ့ပတ်သက်တာတွေ၊ စာချူပ်ပုံစံတွေ၊ နေ့စွဲတွေ နဲ့ ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ Schedule တွေကို စနစ်တကျ စီမံခန့်ခွဲနိုင်ခြင်း။

 Manage Timesheets
  ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ Project တစ်ခုချင်းစီအလိုက် လိုအပ်သည့် အချိန်ဇယားများကို တစ်ပတ်စာ သို့မဟုတ် တစ်လစာရေးဆွဲပေးနိုင်ခြင်း။

– Handle Attendanc
 ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ ရုံးတက်ရက်၊ ရုံးပျက်ရက်တွေကို စီမံခန့်ခွဲနိုင်တဲ့ အပြင် HR Managers များအနေဖြင့် ဝန်ထမ်းများရဲ့ လစဉ် ရုံးတက်ရက်၊ ရုံးပျက်ရက် များကိုလည်း လွယ်ကူစွာ Report ထုတ်ယူနိုင်ခြင်း။

– Manage Leaves
 ဝန်ထမ်းတွေ အတွက် ခွင့်နှင့်ပတ်သက်၍ စီမံ ခန့်ခွဲနိုင်ခြင်း။

 Dashboards
  Manager မှ ဝန်ထမ်းတွေနဲ့ပတ်သက်တဲ့ Information အားလုံးကို တစ်နေရာထဲမှာ တစ်စုတစ်ဝေးတည်း ကြည့်ရှုစစ်ဆေးနိုင်ခြင်း။

(၂) ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း (Collaboration) အပိုင်းမှာဆိုလျှင် အဓိက (၂) ချက်ပါဝင်ပါတယ်။

– Enterprise social network
 ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း စာရွက်စာတမ်းတွေ ဖိုင်တွေကို အတူဝေမျှသုံးစွဲနိုင်ခြင်း (Sharing)၊ ရုံးသုံး chat box ကနေတစ်ဆင့် လိုအပ်သည်များကို လွယ်ကူလ ျှင်မြန်စွာ ပြောဆိုဆက်သွယ်နိုင်ခြင်း။

–  Gamification
 စိန်ခေါ်မှုတွေ (Challenges), မိမိ company ရဲ့ ရည်ရွယ်ချက်တွေ (Goals Objectives) and (Targets) တွေပြည့်မှီရင်သော်လည်းကောင်း သို့မဟုတ် ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ Performance နဲ့ပတ်သက်၍သော်လည်းကောင်း company တွင် ဆုပေးခြင်းများ (Rewards) ကို Design ချထားနိုင်ခြင်း။

(၃) Data Integration (သတင်းအချက်အလက်ဆိုင်ရာများပေါင်းစပ်ခြင်း) နဲ့ပတ်သက်၍ အဓိကအချက် (၃)ချက်ရှိပါတယ်။

– Recruitment Process
 ဝန်းထမ်းအသစ်ခေါ်ယူမှုနဲ့သက်သက်၍ စီမံခန့်ခွဲနိုင်ခြင်း၊ လစ်လပ်သောရာထူးအတွက် အလုပ်လျှောက်လွှာများကို တစုတဝေးတည်း Organize လုပ်နိုင်ခြင်း။
အလုပ်လျှောက်လွှာခေါ်ယူရန် တခြားအဖွဲ့စည်းများ (Outsource) များ မလိုအပ်ခြင်း၊ မိမိ company အတွင်းရှိုဝန်ထမ်းများအားလုံးနှင့်ပတ်သက်သောအလုပ်ကိစ္စများကို ရိုးရှင်းလွယ်ကူစွာ  စည်းစနစ်တကျ ဖြေရှင်းနိုင်ခြင်း။
Interview အတွက် မိမိ ကိုယ်ပိုင် own hiring strategies များ၊ stages များကို သတ်မှတ်ထားနိုင်ခြင်းနှင့် မိမိဝန်ထမ်းများ အတွက်ကိုယ်ပိုင် online/ offine surveys များကိုလည်း သတ်မှတ်နိုင်ခြင်း။

–  Expenses
 ဝန်ထမ်းများရဲ့ Daily Expenses တွေကို ဖန်တီးနိုင်ခြင်း၊ စစ်ဆေးနိုင်ခြင်း၊ ငြင်းပယ်နိုင်ခြင်း စသည်တို့ကို Click တစ်ချက်နှိပ်ရုံဖြင့် စီမံခန့်ခွဲနိုင်ခြင်းတို့ကြောင့် တခြား software များကို အသုံးပြုစရာမလိုတော့ဘဲ
 ဘောင်ချာ စာရွက်များ (Receipts) ကို attachment တွဲ ၍ သက်ဆိုင်ရာအလိုက် မပျောက်မပျက်ပဲ သိမ်းဆည်းထားနိုင်ခြင်း။


  အခြား Odoo ERP System များဖြစ်သော Sale, Purchase, LogisticsManufacturing, Accounting အစရှိသော Modules များဖြင့် အလွယ်တကူ ပေါင်းစည်းပေးနိုင်ခြင်း
 စသည့်တို ့အပြင် အခြားအခြားသော အလုပ်ခွင်ကို လွယ်ကူလ ျှင်မြန်သေသပ်စွာ လုပ်ဆောင်နိုင်မည့် လုပ်ငန်းဆောင်တာများလည်း ကျန်ရှိပါသေးတယ်ခင်ဗျာ။
လူကြီးမင်းတို့ရဲ့ Business Industry ကို ပိုမိုကောင်းမွန် စည်းစနစ်တကျအချိန်ကုန်သက်သာ အောင်အောင်မြင်မြင် ဖြစ်မြောက်လိုလ ျှင်ဖြင့် http://www.gca.com.mm နဲ့ လက်တွဲလုပ်ဆောင် ဖို့ ဖိတ်ခေါ်လိုက်ပါရစေ …… ☺

ဆက်သွယ်ရန်
Tel : 09964 4040 22, 09964 4040 11
Email : info@global-connect.asia

http://www.gca.com.mm/
https://www.facebook.com/GlobalConnectAsia/

#global_connect_asia

#erp_myanmar

ONLINE REGISTRATION PLATFORM IN MYANMAR