The Benefits of using Odoo CRM

BENEFITS OF ODOO CRM

Odoo CRM ၏ အကျိုးရလာဒ်များ
• Fully integrated with other apps
အခြား app များနှင့် တွဲ၍ လုပ်ဆောင်နိုင်ခြင်း။
• Flexible to all businesses
မည်သည့်စီးပွားရေးလုပ်ငန်းနှင့်မဆို သင့်လျော်ခြင်း။
• Accessible
လေ့လာရလွယ်ကူခြင်း။
• Easy to use
သုံးရလွယ်ခြင်း။
• Excellent communication tool
စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ရန် အလွန်တရာကောင်းမွန်သော နည်းစနစ်ဖြစ်ခြင်း။

———————————————-
FEATURES OF CRM
CRM တွင် ပါဝင်သည့်လုပ်ဆောင်ချက်များ

View to track your pipeline
မိမိ၏ pipeline ကို အစဉ်မပြတ်စောင့်ကြည့်နိုင်ခြင်း
• Track your opportunities pipeline
မိမိလုပ်ငန်းအတွက် အခွင့်အလမ်းရှိသည့် customer များ၏ pipeline ကိုကြည့်နိုင်ခြင်း။
• Work your own sales panel and get instant information about next actions, new messages, opportunities and expected revenues
မိမိ၏ sales panel တွင် နောက်ထပ်လုပ်ဆောင်ရမည့် action များ၊ message အသစ်များ၊ အခွင့်အလမ်းများနှင့် မျှော်လင့်ထားသည့် အမြတ်အစွန်းများကို အစဉ်မပြတ်စောင့်ကြည့်နိုင်ခြင်း၊ 
• Boost your sales whatever your organization size is
မည်သည့် organization အရွယ်အစားမဆို အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း အတွက် အသုံးပြုနိုင်ခြင်း။

———————————————-
Lead Management 
Lead များကို စီမံခန့်ခွဲခြင်း
• Automatically create leads from incoming emails
ဝင်ရောက်လာသည့် email များမှ တဆင့် အလိုလျောက် Lead များကို သတ်မှတ်နိုင်ခြင်း။
• Analysing leads efficiency
ရရှိလာသည့် lead များကိုလဲ ဖြစ်နိုင်ချေရှိမရှိ ဆုံးဖြတ်နိုင်ခြင်း။
• Assigning right sales person in one operation
မှန်ကန်သင့်လျော်သည့် အရောင်းဝန်ထမ်းကို ခန့်အပ်နိုင်ခြင်း။
• Spend less time on administration 
စီမံခန့်ခွဲခြင်းအတွက် အချိန်အနည်းငယ်သာ လိုအပ်ခြင်း။
• Spend more time on qualifying leads
အလားအလာရှိသည့် lead များအတွက် အချိန်ပိုမို ပေးနိုင်ခြင်း။

———————————————-
Organise Your Opportunities
အခွင့်အလမ်းများကို အမိအရဆုပ်ကိုင်နိုင်ခြင်း
• Organize your opportunities to focus on the best deals 
မိမိနှင့် အရောင်းအဝယ်ဖြစ်မည့် ဖြစ်နိုင်ချေအရှိဆုံး အခွင့်အလမ်းများကို ဆုပ်ကိုင်နိုင်ခြင်း။
• Manage all customer interactions via emails, phone calls, internal notes, meetings and quotations
Customer အားလုံးကို email၊ phone၊ မှတ်စုများ၊ အစည်းအဝေးများ နှင့် ကိုးကားချက် များမှတဆင့် ဆက်သွယ်နိုင်ခြင်း။
• Can follow interest opportunities of specific events which are won or lost and stage changed
စိတ်ဝင်စားဖွယ် အခွင့်အလမ်းများရှိသည့် မိမိ ရွေးချယ်ထားသည့် event ကို အောင်မြင်နိုင်ချေရှိမရှိ (သို့မဟုတ်) ရှုံးနိမ့်နိုင်ချေ နှင့် အခြေအနေပြောင်းလဲမှု ရှိမရှိ အစဉ်မပြတ်စောင့်ကြည့်နိုင်ခြင်း။ 
စသည့်အကျိုးကျေးဇူးများကို ရရှိနိုင်ပါသည်။

Tel : 09964404022, 09964404011
Email : info@global-connect.asia

http://www.gca.com.mm/
https://www.facebook.com/GlobalConnectAsia/

#customer_relationship_management

#crm_myanmar

#crm_software

#odoo_crm_myanmar

Customer Relationship Management(CRM) System